  • Data: 2009-01-15 05:30:44
    Temat: Re: Zakup mieszkania z bonifikatą - notariusz_podatek.
    Od: "Andrzej Kowalski" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > KTÓRY podatek?
    > Jak myślisz o PCC to IMHO myślisz źle.
    > To nie jest "normalny zakup", lecz "ustawowy".
    >
    > Sprawdź sobie art.2..1.g :)
    > Tu:
    > http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-podatku-o
    d-czynnosci-cywilnoprawnych
    > -1_2_32.html

    Nie wiem który, ani jaki. Po prostu tu wyczytałem:
    http://darmowidoradcy.pl/artykul/7
    "Notariusz, podatek, księga wieczysta"

    3. Notariusz, podatki, KW
    * notariusz - 1.410 zł + 22% VAT = 1.710 zł
    * podatek - 2.800 zł
    * odpisy - ok. 250 zł
    * wpis do KW - 200 zł
    * hipoteka - 2x200 zł

    Jest tu podana pozycja "podatek - 2800 zł" co przy
    podawanej kwocie zakupu (140 tys zł) daje 2% podatku.
    Więc te 2% miałem na myśli, ale nie wiem jaki to
    podatek. Czy dla US, czy komuś innemu.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Gdy choć co drugi z Twoich pomysłów wyda Ci się genialny...