    From: "Animi" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zakup kasy rejestującej. Jak odliczyć zakup?
    Date: Wed, 29 Nov 2006 17:05:34 +0100

    > Podatek VAT wynikający z faktury zakupu kasy odlicza sie na zasadach
    > ogólnych. Ponadto jest możliwosc odliczenia od podatku (a wiec
    > pomniejszenia
    > podatku naleznego) o kwote stanowiaca do 50% (nie wiecej niż 2500)
    > wartości
    > n e t t o zakupionej kasy. W deklaracji kwote ta wykazuje sie w poz. 51.
    > Niezaleznie od tego calą wartośc netto zalicza sie kosztów w PKPIR.
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin

    Serdecznie dziekuje za odpowiedz. Mam jeszcze jedno pytanie. Większość moich
    klientów to firmy kupujące na fakturę Vat. Przez kasę sprzedaz bedzie
    sporadyczna, czy w zwiazku z tym trzeba codziennie drukowac raporty, czy
    tylko jak byla sprzedaz? Nie chciałabym sobie utrudniać.
    Jak wygląda procedura zgłoszenia kasy do US?
    Pozdrawiam
    animi