  • Data: 2006-11-28 18:47:50
    Temat: Re: Zakup kasy rejestującej. Jak odliczyć zakup?
    Od: "no one" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animi" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ekhhih$gm1$1@news.onet.pl...
    > Planuję zakup kasy. Doczytałam , że 50 % kwoty (max 2500 zł odliczam od
    > Vatu). Netto czy brutto? Czy fakturę za zakup lub jej pozostałą część
    > dodatkowo wpisuję do KPiR?
    > Pozdrawiam
    > animi

    Podatek VAT wynikający z faktury zakupu kasy odlicza sie na zasadach
    ogólnych. Ponadto jest możliwosc odliczenia od podatku (a wiec pomniejszenia
    podatku naleznego) o kwote stanowiaca do 50% (nie wiecej niż 2500) wartości
    n e t t o zakupionej kasy. W deklaracji kwote ta wykazuje sie w poz. 51.
    Niezaleznie od tego calą wartośc netto zalicza sie kosztów w PKPIR.

    Pozdrawiam
    Marcin