  • Data: 2010-03-25 09:16:19
    Temat: Re: Zagubiona faktura za towar
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > *W CZYM* ma przeszkadzać?
    > Przecież towar *JUŻ* jest zaksięgowany.

    No właśnie. Towar zaksięgowany w lutym na podstawie nieistniejącej faktury.

    > O fakturze dla rolnika też nie pisał. I o fakturze komisowej
    > też nie. I pewnie o jeszcze paru innych modelach faktur.
    > Wyjaśnisz nam może *PO CO* minister ma osobno pisać o duplikacie?

    No bo mi się taki przypadek zdarzył i nie wiem co robić.

    > Wniosek: nie czytałeś ustawy o VAT ;P, tam to są kwiatki...

    Przecie już ci kiedyś pisałem, że zrezygnowałem z księgowania kosztów
    związanych ze sprzedażą zwolnioną, bo tej jebanej struktury nikt ze
    znajomych, łącznie z pracownikami biura rachunkowego, nie umie obczaić.

    > Czy to jest pytanie retoryczne?

    Nie. Ja naprawdę tych gównianych ustaw nie rozumiem. To nie jest język
    dla mnie. Sformułowania są do siebie do bólu podobne, a nazewnictwo
    niejasne i zdania mętne.

    > Ano, nie do końca pasuje.
    > Ale stan jest taki sam, jakbyś nie zgubił (a np. wcale nie dotarła):
    > *jeszcze* jej nie ma.

    No nie ten sam... Przecie faktura została wystawiona i była u mnie.
    A ta co przyjdzie, będzie miała napis DUPLIKAT i datę duplikatu (chyba
    że oleją prawo i wygenerują oryginał :D), więc nie mogę udawać, że to
    sytuacja bezduplikatowa.

    Czyli co, mówisz, że mam sporządzić opis z tym towarem, co jest na
    fakturze i wpiąć go w lutym w segregator, a duplikat wpiąć w marcu i co?
    Nic z nim nie robić, nie księgować ?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek