  • Data: 2010-03-25 14:59:15
    Temat: Re: Zagubiona faktura za towar
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgubionej.

    Ale nie ma na to dowodów.

    > Na pewno istniała i do tego może (ciągle) istnieć.

    Ale nie ma na to dowodów.

    > Ale mi chodzi o to, że duplikat *JEST FAKTURĄ*.

    Ale wystawioną w marcu, a towar zaksięgowany w lutym.

    > No to po co minister ma zapisywać fafnascie różnych przypadków
    > na różne f-ry, skoro wystarczy raz a dobrze opisać dla *wszystkich*
    > typów faktur?

    Ale nie chodzi o tym, a rodzaj zdarzenia. Minister opisał co robić, jak
    towar dotrze, a faktura jeszcze idzie, ale JEST. A ja mam taki
    przypadek, że faktura, którą będę miał, powstała dopiero w marcu.

    > Co niejasnego widzisz w zacytowanym przepisie?
    > Poważnie pytam, bo o ile trzeba się zgodzić z krytyką czytelności
    > przepisów 'tak ogólnie', to nie umiem dojść co Ci się wydaje mało
    > czytelne w cytacie.

    No więc pytam: Czy to oznacza, że muszę każdą fakturę towarową opisywać?

    > DUPLIKAT JEST FAKTURĄ.

    wystawioną w marcu.

    > Nic nie mówię :P, rób co chcesz ;)

    A ten opis to myślisz, że chciałbym aby zawierał spis towarów z faktury,
    tak?

    > Ale tak właśnie bym zrobił.

    I co byś na taki opis wpisał?

    --