    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ZUS, osoba wspolpracujaca i swiadczenia
    Date: Wed, 26 Feb 2003 12:41:35 +0100

    > Bo w jaki sposob? Skoro PIT5 jest wyliczeniem odprowadzanych
    zaliczek z
    > dochodu Twojego - nie mozesz cudzych rzeczy (osoby wspolpracujacej)
    do
    > niego wprowadzac.

    Jakie obce rzeczy?
    Zgodnie z art 27b odliczam składki zapłacone
    bezpośrednio przez podatnika (prowadzącego DG)
    W końcu to ja jestem płatnikiem tych składek.
    To co? może na ubezpieczenie społ. (od dochodu)
    też mam czekać do końca roku?

    W rocznym - rozliczacie sie wspolnie, wpisujesz sume

    Na mój rozum to osoba współpracująca
    nie ma żadnego dochodu
    ani podatku.
    I nie da się od niego nic odliczyć.