  • Data: 2012-02-13 09:08:39
    Temat: Re: [ZUS] Kolejna próba reanimacji trupa
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-13 09:24, Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    > "chciał dobrze" ale dla kogo, bo mam wrazenie że ani dla siebie/budżetu
    > ani dla nas...

    Ojtamojatm!

    Krótkoterminowo to ma być dobrze dla budżetu!

    A długoterminowo to "wicie, rozumicie".

    Albo przy następnych wyborach Palikot dogada się z SLD i konsekwencje
    tej decyzji przestaną być problemem Tuska.

    Albo SN znowu stwierdzi, że prawa nabyte (do wyższych emerytur) prawami
    nabytymi, ale budżet w potrzebie i to ma znaczenie pierwszoplanowe. Tak
    wiec wiecie gdzie te prawa nabyte możecie sobie wsadzić.

    Albo i jedno i drugie.

    Ciekaw jestem tylko, czy którykolwiek z "misiów o małym rozumku"
    przeliczy ile budżet będzie "w plecy" w sytuacji jeśli jednoosobowe DG o
    sensownych dochodach zagłosują nogami i pozatrudniają się w GB i innych
    Estoniach na 1/150 etatu ...

    Piotrek