  • Data: 2005-10-06 20:37:48
    Temat: Re: ZUS DRA - wypelniam po raz pierwszy ;)
    Od: " meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam...
    ja mam pytanie dotyczące "chorobowego"...Przed urodzeniem dziecka w 2000 roku
    prowadziłam swoją DG i przez poslizg w zapłacie nie miałam
    tzw."chorobowego"...
    Od roku pracuję na um. zlecenie, pracodawca płaci składki w terminie /mam
    xero wpłat/ - czy jestem objęta teraz chorobowym, czy nie ?
    Czy w przypadku rezygnacji pracodawcy z dalszego zatrudniania mnie - w
    przypadku, gdy nie znajdę innej pracy - mam prawo do zasiłku dla
    bezrobotnych ? Mam małe dziecko na utrzymaniu jako samotna mama...