  • Data: 2006-02-13 14:54:50
    Temat: Re: Wysokosc podatku od spadku i darowizny
    Od: "KM" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co masz napisane w akcie darowizny?

    tak jak napisalem - 150 tys. tak sie zastanawiam czy w razie gdyby kazali mi
    placic, bedzie to wznowienie postepowania - czyli nalicza podatek od 150 tys
    zl no i darczyncami jest oboje rodzicow czyli tak jakby 2 darowizny po 75
    tys kazda....

    > tak o ile sprzedaż i zamianę mieszkania uzasadnisz potrzebami życiowymi.
    > np, powiększenie rodziny, wyjazd do innego miasta, ...

    tak - dokladnie. sprzedaje bo przeprowadzilem sie w 2gi koniec Polski.

    dziekuje za pomoc.