  • Data: 2007-04-11 09:44:01
    Temat: Re: Wypożyczenie pracowników?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Apr 2007, jureq wrote:

    > Firma X postanowiła wybudować halę fabryczną. Budowę zleciła firmie Y. Jak
    > myślisz czy firma Y musi w tym celu pożyczyć pracowników firmie X? A jeśli
    > nie, to jak wygląda to "formalnie"?

    IMHO - istotnie różnie, jeśli chodzi o organizację pracy (w tym prawo
    "dysponowania czasem" pracownika, czyli powiedzeniu co kto ma robić)
    oraz odpowiedzialności (za BHP i pewnie inne rzeczy też) pracodawcy.
    Na mój rozum, pracodawca "wypożyczając" pracownika robi bardzo
    rozsądnie, pozbywając się odpowiedzialności za to na co sam nie ma
    wpływu (albo ma ograniczony).
    Ale jak to przeprowadzić (żeby się pozbyć) to nie wiem :)

    pzdr, Gotfryd