  • Data: 2009-11-11 23:06:18
    Temat: Re: Wypłata - proszę o przeliczenie kosztów
    Od: "morghul" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Raczej - do tej pory wydawal na pracownika 1500, a teraz wyda ok
    >2440,
    >zakladajac, ze nie zatrudnia pow 20 pracownikow (zfss czy jak to
    >sie
    >teraz nazywa).

    Ale de facto od tych 1500zł które płacił płacił też podatek bo z
    punktu widzenia US były to jego dochód, czyli ile mógłby odliczyć
    od tych 1500zł gdyby były dla niego kosztem? 22%VAT i 19
    dochodewego?

    >Z kolei po wpisaniu w koszty tych 2440 odpisze sobie od podatku
    >ok 460
    >zl - ergo miesieczne koszty efektywnie mu wzrosna o 480 mcznie
    >(zakladam, ze nie jest deficytowy i ma z czego odliczac).

    Ma z czego.

    >Wszystko w/w oczywiscie ma charakter przyblizony.

    >No i oczywiscie bedzie musial teraz obowiazkowo placic za n
    >pierwszych
    >dni chorobowego i za czas urlopu, a nie wiem czy dotychczas za
    >placil.

    To nie ma znaczenia.

    Nie ukrywam że chodzi mi przedewszystkim o finansowe różnice
    między stanem obecnym a sytuacją kiedy pracownik jest na umowie.