    Date: Tue, 27 Mar 2007 18:44:01 +0200
    From: Mehtron <mehtron@mail_po_polsku.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wynajem pokoju (mieszkalnego) przez prowadzącego DG

    Witam Wszystkich,

    and napisał(a):

    > (..)
    >
    > Dokladnie tak mialem z moim US. Poniewaz zalezalo mi na uznaniu tych kosztow,
    > dopisalem ten lokal do mojego wpisu do ewidencji jako oddzial mojej firmy.
    > Umowa na najem lokalu byla z zaznaczeniem ze wynajem jest na potrzeby
    > prowadzenia dzialalnosci a nie na mieszkalne, bo wtedy US tez prawdopodobnie
    > wywali ci to z kosztow.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > and

    Wielkie dzięki za jakikolwiek przejaw aktywności w tym wątku.
    Po założeniu go odczekałem tydzień na odpowiedzi, a później już prawie
    o nim zapomniałem.
    Niestety sytuacja jest na tyle skomplikowana, że na razie nie
    zdecyduje się na odliczenie kosztów zamieszkania poza siedzibą
    DG. Później może coś mądrzejszego przyjdzie mi do głowy.

    pozdrawiam
    Marcin