  • Data: 2007-03-27 07:52:46
    Temat: Re: Wynajem pokoju (mieszkalnego) przez prowadzącego DG
    Od: "and" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    (..)
    > AFAIK w przeszłości bywały przeboje, USy nie chciały uznawać za koszt
    > wydatków "na mieszkanie" argumentując, iż podatnik gdzieś musi
    > mieszkać, a US nie jest od tego żeby mu wybierał gdzie,

    Dokladnie tak mialem z moim US. Poniewaz zalezalo mi na uznaniu tych kosztow,
    dopisalem ten lokal do mojego wpisu do ewidencji jako oddzial mojej firmy.
    Umowa na najem lokalu byla z zaznaczeniem ze wynajem jest na potrzeby
    prowadzenia dzialalnosci a nie na mieszkalne, bo wtedy US tez prawdopodobnie
    wywali ci to z kosztow.

    pozdrawiam

    and