  • Data: 2004-07-21 14:34:18
    Temat: Re: Wykup przedmiotu leasingu
    Od: "Hubert" <C...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawdź jaką cenę wykupu zaproponuje
    > leasingodawca dla takiej osoby
    > (niebędącej stroną w obecnej umowie)
    > Bo jeśli rynkową, to może się nie opłacać.
    > (zależy kiedy umowa zawarta była)

    Zalozenie jest takie ze zaraz po wykupie samochodu (przedmiotu leasingu)
    W umowie jest tak ze ja moge wykupic lub wskazac kogos kto wykupi
    koszt okolo 6500,00 netto (jest w umowie)
    chodzi mi o to co mam zrobic(co lepiej zrobic)
    czy mam ja jako fitrma wykupic samochod i pewnie wrzucic go w ewidencje
    srdodkow
    trawlych i pewnei to amortyzowac(tego nie wiem)
    czy wskazac kogos znajomego zeby wykupil samochod, sprzedal go i mi oddal
    pieniadze
    Ja wtedy biore kolejne auto w leasing.

    Hubert