eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWykorzystanie zakupu na potrzeby firmyRe: Wykorzystanie zakupu na potrzeby firmy
  • Data: 2021-01-07 13:13:48
    Temat: Re: Wykorzystanie zakupu na potrzeby firmy
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 07.01.2021 o 00:22, Adam pisze:

    >
    > Jak rozumiem, warto sobie przechowywać taki spis z HRD dla własnych potrzeb w CSV
    lub na papierze,
    > Ale nie dołączać do dokumentacji - chyba, że ktoś zażąda wyjaśnień (jak te punkty
    były rozliczane).

    Ściśle rzecz ujmując, to w zasadzie wszystko co tworzysz w ramach
    działalności gospodarczej stanowi dokumentację tej działalności.
    Tyle, że jedna część jest wymagana przez prawo, a inna nie.

    Np. jeżeli ktoś część operacji gospodarczych ewidencjonuje w tej
    wymaganej, a niektóre operacje poza dokumentacją wymaganą, np. w notesie
    (albo w pliku...), to się może mocno zdziwić, gdy w ręce US wpadnie taki
    notes.
    Nie będzie tłumaczenia, że przecież prowadzenie notesu nie jest wymagane
    :):)

    Pozdrawiam
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1