  • Data: 2004-04-22 15:21:48
    Temat: Re: Wycofanie komputera z zawieszonej DG (z data wstecz)
    Od: A&M Wieczorek <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-04-22 11:56, Użytkownik bosz napisał:

    > Wiesz co ?
    > Nie przyszlo mi do glowy, ze ST mozna sprzedac po zakonczeniu dzialanosci a
    > "w zawieszeniu" nie..
    >
    > poza ty co to jest "zawieszona" ?
    >
    > Boguslaw

    Witam,
    wpadlem na pomysl, ze napisze umowe uzyczenia sprzetu mojej zonie - to
    rozwiazanie tez mnie urzadza. W pewnym sensie to ona bedzie wowczas
    uzytkownikiem i "wlascicielem" tego sprzetu. A umowa ta ma ta zalete, ze
    nie trzeba jej nigdzie "vatowac", opodatkowywac ani zglaszac.
    Po czym czem predzej "odwieszam" dzialalnosc i pozbywam sie ST /
    wyposazenia legalnie i po US-owemu.

    Chyba, ze sie myle...?

    Pozdrawiam
    Andrzej