  • Data: 2004-05-06 04:40:56
    Temat: Re: Wycofanie komputera z zawieszonej DG (z data wstecz)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Apr 2004, A&M Wieczorek wrote:
    [...]
    BTW: "kupić ci nożyczki" ? Czytaj: "tnij nieco cytaty" ! :)

    >+ wpadlem na pomysl, ze napisze umowe uzyczenia sprzetu mojej zonie - to
    >+ rozwiazanie tez mnie urzadza. W pewnym sensie to ona bedzie wowczas
    >+ uzytkownikiem i "wlascicielem" tego sprzetu.

    Nie będzie właścicielem. Będzie "tylko" posiadaczem (zależnym),
    a to ZUPEŁNIE inne pojęcie....
    Z p. widzenia "papierkologii" - IMO bez efektu. Nawet podatku płacić
    nie musi, skoro żona :] !

    >+ Chyba, ze sie myle...?

    Jakoś nie widzę co możesz osiągnąć użyczeniem :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (wybywający chwilowo)