eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWycena komputera w celu wpisania do ewidencji wyposażenia › Re: Wycena komputera w celu wpisania do ewidencji wyposażenia
    From: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Wycena komputera w celu wpisania do ewidencji wyposażenia
    Date: Fri, 19 Apr 2002 11:16:58 +0200

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0204190221110.4263-100000@irys.st
    anpol.com.pl...

    > Weź groups.google.com -> zaawansowane, zaaplikuj mu nazwę
    > grupy i hasło "nieujawnione" (chodzi o nieujawnione środki
    > trwałe bez polskich liter ;)).
    > Jest takie pojęcie :), miałeś komputer ? - miałeś.
    > Głowy bym nie dał, ale skoro NSA się na nie (pojęcie)
    > powoływał... to...

    Dzięki za wyczerpującą odpowiedź, już nie raz mi pomogłeś :)
    Poczytałem Twój post z lutego odnośnie nieujawnionych środków trwałych i
    chyba właśnie w takiej sytuacji jak moja najlepszym rozwiązaniem bedzie
    napisanie w protokole przyjęcia, że "przyjęto do eksploatacji dn......,
    wpisano do ewidencji dn...... zgodnie z wytycznymi wyroków NSA z dn...."

    Można tak? :-)

    Chciałem jeszcze zaznaczyć, że o ile SDI, które mam od stycznia br. jest w
    sumie nierozerwalnie związane z komputerem, który mam w domu, bo inaczej nie
    będzie działać, to np koszty wykupienia domeny internetowej czy też sklepu
    internetowego nie - ponieważ zawsze można przecież powiedzieć że obługiwalem
    je z np. kawiarenki :-)
    przyjęto do eksploatacji 7.VII.1999,
    wpisano do ewidencji 28.II.2002 zgodnie z wytycznymi wyroków
    NSA z dn...."),
    Aha i czy mogą się np przyczepić, że terminal SDI nie jest podłączony do
    komputera, który jest wspisany do ewidencji tylko do serwera wartego 100zł,
    z którego idzie również kabel do komputera brata w innym pokoju?
    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>