  • Data: 2005-12-07 16:09:42
    Temat: Re: Współwłaściciel = komornik
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Dec 2005, Carlos wrote:

    > 60% to Ciaotka ma znizek u ubezpieczyciela dlatego ja wzialem a udzial 50/50

    No ja rozumiem. Czy twoim zamiarem jest zapodanie publicznie
    i urzędowo jakoby podejrzenia iż w różnych papierach podałeś
    fałszywe dane (a raczej dotyczące transakcji pozornej) miały
    jakieś uzasadnienie ??

    > komrnik jeszcze nie zajal

    Acha.
    [...]
    > przejerejstrowac znowu auto tylko na mnie ? nonsens kolejna umowa kolejny
    > podatek kolejne oplaty w WK

    Ale inaczej ciotka jest (współ)właścicielem...
    IMHO to się jednak kwalifikuje na .prawo (a nie .prawo.podatki).
    I trudno ocenić czy ma sens branie adwokata czy też owo "branie"
    sprowadzi się do wzięcia przez niego opłat za oczywistą poradę
    którą sam sobie podajesz.
    Spytaj tych prawników (z .prawo)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd