  • Data: 2005-11-25 21:55:27
    Temat: Re: Wplata do US VATu z innego konta niz firmowe
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:43876D94.BFBB8F4D@gazeta.pl...

    > Wlasciwie to nawet z mBanku twoj przelew juz chyba nie wyjdzie
    > dzisiaj
    > do US. Choc moge sie mylic.

    Nie mylisz sie. Jednakze tutaj ma znaczenie data obciazenia rachunku.
    A mBank obciazy rachunek w dacie zlozenia dyspozycji, chocby to byla
    dyspozycja wydana o 23:59 wieczorem. Roznie to bywa w roznych bankach
    z ta data obciazenia. Szczegolnie spektakularnym przykladem jest tu na
    przyklad Deutche Bank (negatywnym).

    > Ja dla swietego spokoju place dzien przed.
    > Programujac przelew wczesniej.

    Urzad Skarbowy powinien byc Ci wdzieczny. No chyba ze bylby bez serca.
    Mozesz byc dumny, wspierasz bowiem budzet panstwa, dobrowolnie
    pozbawiajac sie odsetek za 1 dzien.

    > Co do twoich watpliwosci - jest to proszenie si eo klopoty i
    > prawdopodobnie kontrole.

    Nie sadze. Bowiem od 1997 roku reguluje czasami rozne podatki oraz
    skladki zus, z roznych mniej lub bardziej przypadkowych rachunkow
    (niekoniecznie formalnie moich). Raz mi sie zdarzyl telefon z banku,
    abym nie wykorzystywal ror-u do celow przelewow vat. Ale to tylko
    jeden bank tak zareagowal, przelew oczywiscie dotarl.

    marekz