  • Data: 2005-11-25 23:01:40
    Temat: Re: Wplata do US VATu z innego konta niz firmowe
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ wrote:

    > Nie mylisz sie. Jednakze tutaj ma znaczenie data obciazenia rachunku.
    > A mBank obciazy rachunek w dacie zlozenia dyspozycji, chocby to byla
    > dyspozycja wydana o 23:59 wieczorem. Roznie to bywa w roznych bankach
    > z ta data obciazenia. Szczegolnie spektakularnym przykladem jest tu na
    > przyklad Deutche Bank (negatywnym).

    A to nie wiedzialem. Ale skoro tak, to plus dla mBanku.

    > Mozesz byc dumny, wspierasz bowiem budzet panstwa, dobrowolnie
    > pozbawiajac sie odsetek za 1 dzien.

    Kiedys zaprogramowalem sobie ZUS na 15-tego. Ale wypadla niedziela.
    Przelew poszedl 16-tego. Niby nic. Ale za kazdym razem jak przegladalem
    platnosci to lapalem sie na tym, ze "spozniony z zaplata" az sobie
    musialem dopisac flamastrem czerwonym, ze to byla niedziela ;)

    > Nie sadze.

    Hmm, byc moze. Ja znam przypadek co wlasnie tak bylo (kontrola). Mzoe
    zbieg okolicznosci. Moze po prostu nadgorliwy praktykant w US, a moze
    taki US po prostu...

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl