  • Data: 2005-11-26 14:39:58
    Temat: Re: Wplata do US VATu z innego konta niz firmowe
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <petero2@o2_SPAM_.pl> napisal(a):

    > spokojnie,
    > wbrew pozorom US nie robi problemow gdy zaplacisz VAT kilka dni po terminie
    > i odrazu doliczysz odsetki.
    > sprawdzone na sp z o.o. - placa czesto kilka dni po termini i nigdy nie
    > mieli klopotow.
    > zreszta w us im powiedzieli ze jezeli firma odrazu doliczy odsetki to bedzie
    > ok.

    Nawet jeśli nie doliczy, to będzie ok, bo odsetek do kilku zł nie trzeba
    płacić. Mój tata od lat się spóźnia z podatkami po kilka dni (taki lekki
    bałaganiarz z niego :) i nigdy nikt nie pisnął nawet na ten temat.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem