    Date: Tue, 22 Jun 2010 15:03:58 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Własna firma vs etat przy 3000 netto
    <4c1f7ef3$0$2602$65785112@news.neostrada.pl> <op.venpcvmbl60ql1@unk>
    <4c1f9cca$0$2602$65785112@news.neostrada.pl> <op.vent2yecl60ql1@unk>
    <4c1fa7d2$0$19180$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1006212201110.2368@quad>
    <4c1fd8b3$0$19161$65785112@news.neostrada.pl> <hvpfrm$4ip$1@news.onet.pl>
    <4c204de5$0$17102$65785112@news.neostrada.pl> <hvplrf$iai$1@news.onet.pl>
    <4c205e78$0$19181$65785112@news.neostrada.pl> <hvpojn$pp1$1@news.onet.pl>
    <4c206755$0$17085$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 22-06-2010 09:33, cef pisze:

    > Też tak kiedyś myślałem.
    > Jak zaczniesz zatrudniać ludzi lub dawać innym zlecenia,
    > to zobaczysz gdzie kończy się partnerstwo.

    Cef albo Ty masz ciężkiego pecha albo ja niesamowite szczęście.
    (a ja wygrywam tylko w loteriach "kto idzie rano po bułki" albo "kto
    dziś zmywa").

    Niemal półtora roku temu poszłam na banalną operację i obudziłam się
    cztery tygodnie później na oiomie, kolejny miesiąc na chirurgii a potem
    rehabilitacja, w tym nauka chodzenia od początku.

    Przekręciłam się 14 stycznia (jeszcze zdążyłam ze szpitala puścić
    deklaracje ZUS). Po kilku dniach biuro już było pozbierane na tyle, żeby
    VAT poszedł w terminie.
    Moi klienci zorganizowali ksiegową z uprawnieniami do pomocy moim
    dziewczynom (nie mówiąc o tym, że zorganizowali akcję oddawania krwi dla
    mnie, potrzeba tego było parę litrów - tak, litrów)
    Odeszły dwie firmy z trzydziestu - w sytuacji kiedy nie było wiadomo czy
    będzie po mnie co zbierać.
    Dziewczyny siedziały po godzinach, gryzły paznokcie ale przejęły moje
    obowiązki i radziły sobie jak mogły. Jeden z klientów podesłała swoją
    kadrową do pomocy, bo kadry obrabiałam zawsze ja i dziwczyny nie miały
    pojęcia, co robić.
    Jakoś wszyscy przetrzymali. A mogło zostać tylko pobojowisko.

    Naprawdę, jak sobie ułożysz stosunki z ludźmi taką potem będziesz miał
    pracę. W biznesie to też działa.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813