  • Data: 2005-07-01 15:31:43
    Temat: Re: Wielka ulga budowlana
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Zbyszek wrote:

    > A można znaleźć to gdzieś na piśmie?

    co niby mam znaleźć na piśmie?
    ze przepisy obowiązują.
    nie ma czegoś takiego.
    na goglach może jakieś artykuły z gazet na ten temat znajdziedz.

    dowód natomiast znajdziesz na każdym pit, gdzie rubryczki do odliczeń
    dużej ulgi budowlanej ciagną się cały czas, mimo, że o dużej uldze
    budowalnej to już nawet emeryci nie pamiętają.
    W instrukcji do pit, też znajdziesz opis, że "tu" się wpisuje kwoty
    odliczeń z tytułu kontunuowania inwestycji bla bla bla
    Sam odliczam, US przeszedłem i nikt sie nie przyczepił.