  • Data: 2005-10-11 13:27:18
    Temat: Re: Wejscie w VAT po przekroczeniu progu...
    Od: Janusz <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Oct 2005 11:03:46 +0200, Gotfryd Smolik news wrote:

    > IMHO OK.

    > ...przeczytaj mój opis w sąsiednim poście i spróbuj
    > się odnieść :)

    A ktory konkretnie to jest sasiedni? :) Bo tak doslownie sasiedniego
    tu nie mam...

    > IMVHO - nadal dopóki nie ma podstaw do określenia płatności
    > (w formie dokumentu) trudno mówić o "odpłatności"... no ale
    > twój przypadek odłożyłbym na później ;)

    No nie wiem czy to dobrze rozumiem, ale (jak tez wczesniej pisales o
    tym VAT za zapalki czy pinezki), to przeciez bedac zwolnionym wlasnie
    VAT sie nie dolicza. Takze chodzilo o to kiedy w ten VAT sie wejdzie:)

    Troszke sie zamotalem :)

    --
    Pozdrawiam,
    Janusz