  • Data: 2013-04-16 14:58:12
    Temat: Re: Ważne pytania co do zamówień na firmy
    Od: Andrzej Jęziorski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, April 16, 2013 2:41:20 PM UTC+2, cef wrote:

    > Nie mieszaj pojęć. Jak kupujesz na fakturę, to kupujesz "w celu"
    >
    > a nie na własny użytek.
    >
    > I godzisz się na wszystkie odstępstwa od prawa, których dokonujesz potem.
    >
    > Że nie ujmujesz itp - przy rzeczach innych niż towar handlowy jest to
    >
    > mniejszej wagi uchybienie, więc jak uważasz, że się wytłumaczysz lub nie
    >
    > będzie potrzeby,
    >
    > to proszę. Nie żebym całkiem święty był -ja też czasem tak kalkuluję.

    Chodzi mi o to, aby to bylo w 100% legalnie.
    Majac firme i mogac wziac tylko na fakture VAT po prostu nie odliczam podatku i wtedy
    to jest zgodne z prawem, tak?
    To jest wszystko?

    -

    Jesli chodzi o wziecie na czyjas firme albo zlecenie tego komus kto to zrobi, to
    wtedy on mi musi ten towar odsprzedac na paragonie i wtedy on to wpisuje do ksiegi
    jako sprzedaz - odliczajac sobie podatek VAT (chcac jego zwrotu), tak? (nawet jesli w
    tej samej cenie)

    I wtedy to bedzie wszystko 100% legalne?

    Chodzi mi tylko o potwierdzenie tych kwestii.
    Przy czym moze to byc robione na bazie ciaglej, caly czas - przez np. kilka lat?

    Dziekuje, prosze o potwierdzenie tego i to bedzie wszystko.
    Jak dotad pomogliscie, za co wam dziekuje.