  • Data: 2004-09-29 12:23:51
    Temat: Re: W jakim czasie wystawienie FV
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herbi pisze:

    > Nie mówiłem że to wykładnia.
    > Ale stawiam dólary przeciw orzechom że sprzedaz jest zgodna z prawem - bo
    > na pewno nie pozwolą sobie na przekręty podatkowe.

    Ryzykant jestes...
    Wlasie dzis jedna mila Pani wygralo z Biedronka..a to zagraniczan duza
    firma.. wg relacji radia sad orzekl, ze nieprawidlowo rejestrowali czas
    pracy.. falszowali dokumentacje...
    iemusza od razurobic "przekretow" moga cos zle zrozumiec, moga tez robic
    dobrze a TY nie wiesz naprawde co..

    > kasy fiskalne ...... - selgros w poprawny sposób odprowadzi podatki.
    > Powtarzam - zmuś klienta do odbioru faktury kiedy poczynił zakupy w
    > sklepie
    > jako przedsiębiorca. :D

    No to i ja powtorze..
    ordynacjapodatkowa mowi KIEDY nalezy wystawic rachunek.
    mowi tez o "innych przepisach". Te INNE przepisy mowia wlasnie
    o obowiazku podatkowymVAT i w zwiazku z tym o fakturach..

    FV ma byc wystawiona do 7 dni od powistania oboiwazkupodatkowego Z WYJATKIEM
    sytuacji,
    gdy mamy doczynienia z konsumentem.. poczytaj ordynacje za kare,
    ze nieslusznie oskarzyles mnie opisanie bez sensu.

    Boguslaw