  • Data: 2006-02-15 21:05:37
    Temat: Re: VIES - nieprawidłowy NIP UE
    Od: "Paweł" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >I czy data podana na VAT-R/UE (poz 5. przewidywana data dokonywania
    >czynności) wpisana na 1.04.2006 może mieć wpływ, że w bazie mnie nie ma ?

    Witam...

    Ta data ma ogromny wpływ.

    US w ciągu 7 dni od daty wpływu wprowadza dane do systemu, po prawidłowej
    weryfikacji wystawia potwierdzenie zarejestrowania VAT-5UE i wysyła
    podatnikowi. W najgorszym wypadku w ciągu 14 dni od złożenia w US mamy
    potwierdzenie zarejestrowania.
    US nie może też wprowadznić danych do systemu wcześniej niż miesiąc od
    podanej daty w poz. 5. czyli jeśli podaliśmy date 1.04.2006 r. to US dopiero
    w marcu wprowadzi te dane do systemu i najwcześniej w marcu dane pojawią się
    w VIES.

    Jeżeli u kogoś US nie wyrabia się z potwierdzeniem sugeruję interwencje w US.

    Pozdrawiam
    PAweł
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl