    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT zwolniony i sprzedaż - a jednak
    Date: Fri, 20 Jun 2003 12:26:06 +0200

    Użytkownik maruda napisał:
    > 20.06.2003 09:59, persona, tytułująca się 'Maddy', zechciała zauważyć:
    >

    > (...)
    >
    > W moim pierwszym tekście przeprosiłem za skrót myślowy. Jako domyślna i
    > niezwykle kompetentna osoba, powinnaś w mig wyłapać, o co chodzi.

    Cytuję:
    "UKS nie czepiał się (2 kontrole) zasadności sprzedaży usługi szkolenia
    oraz jej VAT-u wg PKWiU 80, ale ww. punktów. Brak spełnienia obu
    warunków jednocześnie, to oczywiście obowiązek płacenia pełnej stawki
    22%. (przepraszam za skrót myślowy)."

    Akurat nie tego zdania się czepiała. No i gdzie był ten skrót myslowy?
    Bo postawienie znaku równości pomiędzy kosztami (i to zakupu) a vatem
    naliczonym do odliczenia to nie skrót myslowy, to mylenie pojęć
    odległych o pare kilometrów, to dowód na to że piszący nie ma pojęcia o
    czym mówi.

    > I poprawić mnie w taki sposób, w jaki osoby kulturalne zwykły to robić.

    Jeżeli nie jestes pewnien co usłyszałes, a w tym co Ci sie wydaje że
    uzłuszałeś nie widzisz oczywistych błędów raczej nie próbuj doradzac innym.

    Delikatnie poprawic to ja moge kogos kto przy stanie wiedzy
    porównywalnym w Twoim zadaje pytanie i szuka porady a nie próbuje
    doradzac innym.

    > A Twój post nie wniósł niczego, poza bezsensowną kłótnią.

    Miałam nadzieję że nastepnym razem pomyslisz zanim napiszeć to co Ci się
    wydawało że usłyszaleś.
    Niestety, ciągle nie dowiedziałam sie kto nie ma pojęcia o czym mówi -
    Ty czy księgowy.

    > W praktyce, każdą wątpliwość można by kwitować w taki sposób. Ale nie
    > temu służy usenet. Nie ma dowolności na usenecie.

    Nie miałes wątpliwości, pomimo że Twoje "rady" przyniosłyby wstyd
    każdemu średno rozgarniętemu księgowemu.

    > EOT, jak dla mnie.

    Oczywiście, tak najłatwiej.
    A było pomyslec zanim sie palnie głupotę.

    Nastepnym razem może sobie zapisz co usłyszysz od księgowego bo wychodzą
    z tego herezje nieziemskie.

    Każdy może się mylić lub na czyms nie znać i nie jest to ujma dla
    nikogo, ale doradzanie gdy nie ma sie zielonego pojęcia o temacie jest z
    gruntu naganne i szacunku nie budzi. Wręcz przeciwnie...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl