  • Data: 2003-06-20 10:04:34
    Temat: Re: VAT zwolniony i sprzedaż - a jednak
    Od: maruda <m...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    20.06.2003 09:59, persona, tytułująca się 'Maddy', zechciała zauważyć:

    (...)

    W moim pierwszym tekście przeprosiłem za skrót myślowy. Jako domyślna i
    niezwykle kompetentna osoba, powinnaś w mig wyłapać, o co chodzi.

    I poprawić mnie w taki sposób, w jaki osoby kulturalne zwykły to robić.
    A Twój post nie wniósł niczego, poza bezsensowną kłótnią.

    W praktyce, każdą wątpliwość można by kwitować w taki sposób. Ale nie
    temu służy usenet. Nie ma dowolności na usenecie.

    EOT, jak dla mnie.