  • Data: 2004-06-19 20:35:31
    Temat: Re: VAT za Samochód ciężarowy w 2002 r
    Od: tester <t...@t...tester> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > On Sat, 19 Jun 2004, tester wrote:
    > [...]
    >

    > Możesz sprawdzić że w ciągu ostatnich 2..3 miesięcy ktoś mi poświadczał
    > że jeśli taka praktyka gdzieś występuje to jest bezprawna.
    > Nie umiem posta namierzyć... :[ ale jeśli rzeczywiście nie ma podstaw
    > prawnych to urząd mógł już przegrać proces administracyjny i o tym wie ;)
    > (a jakbym się mylił i podstawa do takiego żądania była - to poproszę !)

    Nie za bardzo łapie kontekst twojej wypowiedzi - "jaka praktyka"?
    Chodzi o to że firma ktora wczesniej kupila homologowany samochod w celu
    odliczenia VATu, sprzedała go na umowe cywilnoprawna osobie prywatnej w
    2002r. Co sie stało z VATem przy takiej transakcji skoro nie ma
    rachunku/faktury VAT , a towar jest przecież środek trwały, tylko jest
    umowa cywilnoprawna z nabywca na której przecież nie ma pozycji wartość
    netto brutto i VAT. Możesz sprecyzować?
    Co można zrobić nabywcy (osobie prywatnej)jeśli np firma teraz nie
    istnieje , a VATu na fakturze nie widać bo faktury nie ma(samochód jest
    nadal zarejestrowany na ciężarowy).