  • Data: 2004-06-19 21:51:02
    Temat: Re: VAT za Samochód ciężarowy w 2002 r
    Od: tester <t...@t...tester> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Hm... JEŚLIBY od samochodu nie odprowadzono VATu (a tego nie wiemy !):
    > ++++
    > Art. 112. § 1. Nabywca:
    > [...]
    > 3) składników majątku związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą
    > [...]
    > - odpowiada całym swoim majątkiem solidarnie z podatnikiem za powstałe do
    > dnia nabycia zaległości podatkowe związane z prowadzoną działalnością
    > gospodarczą.
    > [...]
    > § 3. Zakres odpowiedzialności nabywcy jest ograniczony do wartości
> [...]
    Bardzo Ci dziekuję za tą odpowiedź, ale jeszcze 1 kwestia dotycząca
    par.3 - nawet nabywca jako osoba prywatna bedzie odpowiadac majątkiem
    za ten czyn? Przecież on jako osoba fizyczna zapłacił sprzedającemu za
    samochód co miał do zapłacenia (umowa PCC i podatek od niej) a nie jest
    VATowcem i nic sobie nie odlicza, to ma odpowiadac za tą firme że ona
    tego VATu nie odprowadziła???\
    Możesz to mi zinterpretować (artykuł i ustawa bardzo prosze, jeśli znasz).