    From: "ela" <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: VAT z biletu miesięcznego
    Date: Fri, 20 Jun 2003 08:07:33 +0200

    jeżeli chcesz wystawiać rachunki dla byłego pracodawcy musisz prowadzić KP
    i R

    USTAWA
    z dnia 20 listopada 1998 r.
    o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych
    przez osoby fizyczne.

    (Dz. U. z dnia 27 listopada 1998 r.)

    Art. 8. 1. (13) Przepisów rozdziału 2 nie stosuje się do podatników:

    6) rozpoczynających działalność samodzielnie lub w formie spółki, jeżeli
    podatnik lub co najmniej jeden ze wspólników, przed rozpoczęciem
    działalności w roku podatkowym lub w roku poprzedzającym rok podatkowy,
    wykonywał w ramach stosunku pracy lub spółdzielczego stosunku pracy
    czynności wchodzące w zakres działalności podatnika lub spółki.
    ela