  • Data: 2003-05-29 22:27:07
    Temat: Re: VAT w UE?
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sc67" <s...@s...corp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns938A7C45B8720sc67saccorppla@193.110.122.80..
    .
    > np:
    > Firma niemiecka (16%VAT) zakupuje towar u dostawcy ze
    > Szwecji (25%VAT)
    > Jaka stawka bedzie na fakturze i ile odlicza firma
    > niemiecka?

    Z tego co wiem, a wiem niewiele, bo jesteśmy karmieni Europropagandą, a
    konkretów ze świecą szukać - z tego co wiem, Szwedzi wystawiają fakturę ze
    stawką 0%, a odbiorca w Niemczech dolicza 16%.

    > Czy po przystšpieniu do Unii wszystkie przetargi u nie-
    > Vatowcow
    > (np budzet) bedš wygryway firmy z Luxemburga (15%VAT) - a
    > wiec wartosc
    > brutto bedzie u nich o 7% nizsza od polskich dostawcow?

    W rozliczenaich między DG vat ustala się wg stawki odbiorcy, wykonastwo w
    kraju docelowym - wg stawki z tego kraju.

    > ALe bedzie rewolucja w programach ksiegowych....
    > Juz zacieram rece :))))

    Niekoniecznie, ale kto to wie???

    Pozdrawiam,
    BaLab