  • Data: 2004-02-18 14:48:06
    Temat: Re: VAT po 1 maja - ciekawa konkluzja
    Od: "WSm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.58.0402181356050.-538731@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...
    > On Wed, 18 Feb 2004, WSm wrote:
    > [...]
    >
    > IMHO jest różnica w klasyfikacji kosztów: materiały (zaznaczam że
    > mam na myśli "zwykłą" umowę o dzieło) raczej tak, narzędzia
    > ...hm, chyba nie.
    [...]
    Narzędzia "zniszczalne" - młotki, dłuta, siekiery, piły, tarcze do cięcia -
    korundowe, łańcuchy do piły, materiały (kamienie) szlifierskie, deski na
    rusztowania i do wykonania obudowy form itp. - w takim rozmieniu narzędzia -
    mogą to w końcu być też materiały.
    I teraz - co z VAT-em naliczonym od takich zakupów: przy dalszym uznawaniu
    KU ryczałtowych - nie ma chyba żadnej możliwości odliczania, można - jak i
    obecnie jest to dozwolone - wykazać KU rzeczywiste - i wówczas można by było
    odliczać VAT - tylko czy to będzie w ustawie? Nic na ten temat nie wiem,
    więc pytam mądrych ludzi w grupie:)
    WSm

    ---