  • Data: 2003-06-10 07:53:03
    Temat: Re: VAT od reklamy limit. = KUP
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jest oficjalne stanowisko MF że w takim wypadku tez trzeba wystawić
    > fakture wewnętrzną - ze stawką "zwolnione".

    Czyli jak byl to np. zakup czekolady, to wystawiam fa wewn. z kwota brutto czy
    netto? Jak taka faktura wewnetrzna powinna wygladac? Mysle, ze tam gdzie
    sprzedawca i nabywca ten sam podmiot, w tresci, np. czekolada... cena ... i tu
    sie gubie, bo myslalam, ze netto i odpowiedni vat. Fakture do ewid. sprzedazy i
    normalnie do deklaracji, tam gdzie sprzedaz z odpowiednia stawka, ale jak
    powinnam zaksiegowac w PKPiR? Fakture zakupu netto dalam w koszty, wiec
    wychodzi, ze teraz tylko vat, w koszty reprez. i reklamy? Ale to chyba zle,
    skoro mam byc sprzedaz zwolniona... Prosze o pomoc!

    Z gory dzieki za rozwianie watpliwosci!!!
    Kasia (wdzieczna za odpowiedzi obojga znawcow!) :)