  • Data: 2003-06-10 08:41:00
    Temat: Re: VAT od reklamy limit. = KUP
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik Maddy napisał:

    > Możesz wybrać - dajesz w koszty netto, odliczasz VAt i wystawiasz sama
    > sobie fakturę na to co kupiłas z odpowiednimi stawkami VATu.
    > Fakturę tą wpisujesz do rejestru sprzedaży VAT jak każda inna sprzedaż,
    > ale w KPiR księgujesz tylko VAT z tej faktury i do tego w koszty
    > (pozostałe, nie RiR).
    [ciach Drugi wariant]
    > Ja stosuję pierwszą metode bo jest bardziej przejrzysta a formalności
    > tyle samo. Do tego wrzucanie faktur brutto kiedy VAT mozna odliczyć
    > obniża limit na reprezentację ;-)

    O! Tak zrobię!
    A czy przy fakturach np. za usługi konsumpcyjne też tak należy postępować?
    Widywałam zarówno faktury z taką treścią, jak i z wyszczególnionymi pozycjami,
    co dokładnie konsumowano. Tak samo należy wtedy wystawiać faktury wewnętrzne z
    pozycjami typu zupa... gulasz... ?

    Wielkie dzięki!!!
    Kasia