  • Data: 2003-06-10 06:05:15
    Temat: Re: VAT od reklamy limit. = KUP
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > O ile zrozumiałem interpretacje przepisów - to oba rozwiązania da się
    > uznać za poprawne.

    Ale jest oficjalne stanowisko MF że w takim wypadku tez trzeba wystawić
    fakture wewnętrzną - ze stawką "zwolnione".
    Niedawno jeszcze wisiało na stronie MF.

    Bedzie kosztem.
    Patrz art. 23 ust. 1 pkt 43 lit. b:
    "Nie uważa sie za koszty uzyskania przychodów [...]
    [...] podatku od towarów i usług, z tym że jest kosztem uzyskania
    przychodów:[...]
    b)podatek należny w przypadku: [...]
    przekazania lub zużycia przez podatnika towarów lub świadczenia usług na
    potrzeby reprezentacji i reklamy, obliczony zgodnie z odrębnymi
    przepisami,[...]"

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk