  • Data: 2010-02-03 01:37:13
    Temat: Re: VAT od przekazania towaru na cele osobiste
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 2 Feb 2010, Tomek wrote:

    > Mi też coś nie ga. "W necie" są co prawda korzystne interptacje, np tu:
    >
    > http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=227719&i_smpp_s_strona=1

    > (trzeba najpierw zrobić jakieś przypadkowe wyszukiwanie, dopiero wtedy link
    > "wskakuje")
    >
    > - ale dlaczego nie zapisali po prostu "cena rynkowa" ..

    Jak o mnie idzie, to hak leży obok.
    Przekazanie na inne cele *nie jest* nabyciem, więc ostatnie nabycie to
    nabycie na cele DG.
    Czyli "tak jak zawsze się niekorzystnie rozumiało".
    I wcale się nie zdziwię, jak po iluś korzystnych interpretacjach któraś
    IS pójdzie z przeciwną interpretacją z podatnikiem do WSA - i wygra.
    Bo literalnie jest jak wyżej (liczy się tylko "nabycie", a nie czynności
    zrównane dla celów podatkowych).

    pzdr, Gotfryd