eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiVAT od przekazania towaru na cele osobiste › Re: Dwie sprawy, dlugie, bylo: VAT od przekazania towaru na cele osobiste
  • Data: 2010-02-04 07:58:22
    Temat: Re: Dwie sprawy, dlugie, bylo: VAT od przekazania towaru na cele osobiste
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Wróć :)
    > Z Twojego opisu wynika, że jako podstawę opodatkowania wskazali
    > niewłaściwe zdarzenie.
    > Zwracałem uwagę, że w ustawie jest mowa o "nabyciu" - a w przypadku
    > przekazania na cele osobiste nabycie NIE ZACHODZI!

    ja chyba jak zwykle nie zrozumiałam;>

    opodatkowane jest też nie nabycie tylko dostawa, a na to jakoś sie nie
    buntujesz?;-)

    Ale jak na to się nie buntujesz, to przypominam, że przekazanie na cele
    osobiste jest traktowane (czy raczej zgodnie z ustawą rozumiane)jako
    dostawa. I dlatego mino, że zdarzenia różne, to jednak takie same;>