  • Data: 2004-05-20 20:10:06
    Temat: Re: VAT na internet - jaka stawka
    Od: m...@t...pl (tlen) szukaj wiadomości tego autora

    > Pozostala implikacja wynika z faktu, ze osoba fizyczna prowadzaca
    > dzialalnosc gospodarcza nie jest traktowana przez polskie prawo jako
    > "podmiot (klient) instytucjonalny", a z tego wynika, ze taka osoba (choc
    > jest firma) jest uzytkownikiem indywidualnym....
    >
    > pzdr
    > A.
    >
    > PS. Moze sie myle, ale.... co, jesli mam racje?

    Obawiam się, iż będzie to trudne do ustalenia.
    Firma Tele2 poszła na łatwiznę i naliczyła vat 22 % uznając wszystkie firmy,
    nawet te jedno osobowe, za użytkowników którym trzeba walnąć najwyższą
    stawkę.
    Ku mojemu zdziwieniu po wybraniu numeru 9393 :):) i podaniu moich danych
    usłyszałem iż bym miał naliczany vat "ZW" (piszę BYM bo nie korzystam z ich
    interentu :):) )
    Chyba trzeba poczekać na większą burzę, wtedy pewnie znajdzie się jakaś
    wykładnia, a ten przepis znowu okaże się bublem legislacyjnym.

    Michał

    http://webapp01.ey.com.pl/eyp/web/newsletters.nsf/ht
    ml/7089F3AB21A7B7B3C1256
    E9A00335C2B