  • Data: 2004-05-25 13:20:53
    Temat: Re: VAT na internet - jaka stawka
    Od: "druciak" <t...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anka" <a...@g...mm.pl> napisał w wiadomości
    news:c8lg37$1661$1@news.mm.pl...
    > 9. Jestem osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą - czy to
    oznacza, że będę płacił 22% VAT?
    > Stawka 22% VAT dotyczy między innymi użytkowników indywidualnych,
    prowadzących działalność gospodarczą na
    > dostęp szerokopasmowy (np. kawiarenki internetowe). Usługi dostępu do
    Internetu świadczone na rzecz pozostałych
    > użytkowników indywidualnych, prowadzących działalność gospodarczą, są
    zwolnione z VAT.
    Wczoraj właśnie dostałem fakturę i DSL mam ujęty jako zwolniony. Tylko
    problem polega na tym,
    że tego DSLa to ja udostępniam (oprócz tego, że sam korzystam). No i teraz
    pytanie: czy to tak może być,
    czy powinienem uderzyć do TPSA po korektę faktury ?

    Pozdrawiam,
    --
    K.G.