  • Data: 2004-05-20 09:53:56
    Temat: Re: VAT na internet - jaka stawka
    Od: c...@g...pl (A.S.) szukaj wiadomości tego autora

    > Czy mógłbym prosić o link do tej ostatniej uwagi ??

    Raczej nie...:) Cytat z ustawy skonczyl sie wraz z cudzyslowem. Reszta,
    to moja autorska wypowiedz...
    A wziela sie z cytatu:
    "....użytkowników indywidualnych nieprowadzących działalności
    gospodarczej na dostęp szerokopasmowy"

    Wynika z niej (logika w czystej postaci), ze uzytkownik indywidualny
    prowadzacy dzialalnosc jw. placi 22% VAT - pozostali nie placa.

    Pozostala implikacja wynika z faktu, ze osoba fizyczna prowadzaca
    dzialalnosc gospodarcza nie jest traktowana przez polskie prawo jako
    "podmiot (klient) instytucjonalny", a z tego wynika, ze taka osoba (choc
    jest firma) jest uzytkownikiem indywidualnym....

    pzdr
    A.

    PS. Moze sie myle, ale.... co, jesli mam racje?
    A.