  • Data: 2010-01-03 19:47:21
    Temat: Re: VAT Ryczałt czy mogę odliczyć Vat z czynszu?
    Od: "Sawa" <f...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hhpv15$g73$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Rozliczanie podatku VAT ma niewielki związek
    > ze sposobem rozliczania podatku dochodwego.
    > A od zakupów towaru do tego sklepiku też nie odliczasz VAT
    > z powodu bycia ryczłatowcem?

    Powiem jak to wyglądało do tej pory:
    Od zeszłego roku wszedłem w VAT robiąc remanent naliczyłem jakieś 10000zł
    Vatu do przeniesienia, przez cały rok ta rezerwa + bieżące zakupy towaru
    wystarczało mi aby nie płacić tego podatku. Obecnie kończy mi się ta rezerwa
    i nie uśmiecha mi się płacić 500-2000zł Vatu na mc.
    Kompletnie się na tym nie znam, co mogę odliczyć? Czynsz?, Telefon (na
    firmę), jak z autem (prywatne). Chciałbym z VATem wychodzić na zero aby nie
    mieć kontroli z UKS ;-).

    Pozdrawiam
    Sawa