    Subject: Re: [VAT-NIP UE] Bede narzekal...
    From: MxMy <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Tue, 02 Nov 2004 02:52:41 -0600

    mcgregor wrote:
    > I raczej takiego przepisu nie znajdziesz.
    > Rowzniez prawo polskie nie zabrania posiadania NIP-UE, ale zeby go dostac
    > trzeba spelnic okresone (np. dostawa/kupno towarow w UE). Nie jest
    > natomiast
    > powiedziane ze warunki Polskie sa takie same jak w innych krajach UE,
    > generalnie powinny byc zgodne z Dyrektywami UE.

    Czyli zasada, ze firmy wylacznie uslugowe nie dostaja euronipu
    to tylko nasz rodzimy idiotyczny pomysl i nie wynika z zadnych
    przepisow unijnych?

    BTW - w ktorym miejscu i w ktorej dyrektywie jest w ogole mowa
    o euronipach bo przejrzalem VI lacznie z nowelizacjami i jakos na nic
    podobnego nie natrafilem. Moje przeoczenie, czy jak?

    pozdro
    mxmy