  • Data: 2004-11-02 11:30:45
    Temat: Re: [VAT-NIP UE] Bede narzekal...
    Od: "mcgregor" <gzaczynski(n.o.s.p.a.m)@yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

    "MxMy" <m...@o...pl> wrote in message
    news:9f09d3e22523ce4fa8be44eca688edb2$1@find-site.co
    m...

    > Czyli zasada, ze firmy wylacznie uslugowe nie dostaja euronipu
    > to tylko nasz rodzimy idiotyczny pomysl i nie wynika z zadnych
    > przepisow unijnych?
    Nic takiego nie napisalem. Nieprawda jest ze firmy uslugowe nie dostaja
    NIP-UE.
    Nie dostanie go tylko firma, ktora tylko i wylacznie swiadczy uslugi za
    granica i miejscem swiadczenia uslugi jest zagranica (w obrebie UE), nie
    nabywa zadnych wewnatrzwspolnotowych uslug, nie nabywa i nie sprzedaje do
    UE - jedynie tylko swiadczy uslugi.
    Jezeli chodzi o wewnatrzwspolnotowe nabycie uslugi, nabycie towarow lub
    dostawe towarow, w tym przypadku NIP-UE jest jak najbardziej obowiazki.
    Polecam ustawe o VAT.

    > BTW - w ktorym miejscu i w ktorej dyrektywie jest w ogole mowa
    > o euronipach bo przejrzalem VI lacznie z nowelizacjami i jakos na nic
    > podobnego nie natrafilem. Moje przeoczenie, czy jak?
    Ja tez sie nie spotkalem.