  • Data: 2004-10-31 20:42:26
    Temat: Re: [VAT-NIP UE] Bede narzekal...
    Od: "mcgregor" <gzaczynski(n.o.s.p.a.m)@yahoo.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:Pine.WNT.4.60.0410261918190.-294209@Athlon.port
    ezjan.zabrze.pl...
    > On Tue, 26 Oct 2004, mcgregor wrote:
    > [...]
    >
    > Jedno pytanie: skąd masz takie myśli ?
    > Założyłeś że Łukasz nie wie o czym pisze stwierdzając iż brak NIP-UE
    > zobowiąże go do DWUKROTNEGO naliczenia VAT ?
    > Nie widzę podstaw...

    > Jak dla mnie jest OCZYWISTE że chodziło o dostawę towarów !
    > Wziąłeś sobie koncept który mógłby być poprawny tylko przy
    > założeniu podwójnego błędu Łukasza. Powiem: "nie sądzę" :)

    Ty zalozyles z kolei dostawe towarow:).
    Z ostatniej wypowiedzi widac ze chodzi jednak chyba o uslugi.
    Teraz jest pytanie czy przy importcie uslugi firma zagraniczna musi podawac
    swoj NIP-UE obowiazkowo,
    czy wystarczy tylko NIP ze swojego kraju. Ze swej strony nie znam przepisu,
    ktory mowi ze frima zagraniczna na
    fakturze musi podac NIP-UE.