  • Data: 2002-10-26 14:25:55
    Temat: Re: VAT Kwartalnie - co po 30.09?
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze s...@s...com.pl:

    > Czym szukasz ?
    > Bo z ubolewaniem trzeba powiedzieć że GP jest kolejną
    > instytucją ze stronami "full funcion under MS IE only" :(
    >
    > http://www.gazetaprawna.pl/numery/20702-812/finanse.
    html?id=8274

    Dzięki, szukałem w IE ale sądziłem że jest miejsce gdzie powiedzmy wpiszę
    słowo kwartał i wyrzuci mi artykuły powiązane tematycznie, a nie tylko po
    numerze art.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,
    że ktoś wbrew woli próbował będzie mnie leczyć