  • Data: 2008-08-03 14:09:24
    Temat: Re: Używane auto w leasingu - pytania
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g7405c$7ag$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Bez jaj. Nie mylisz przypadkiem leasingu z kredytem?

    Ależ skąd.
    W takim przypadku kredyt jest o tyle lepszy, że płacisz odsetki tylko za
    okres kiedy z kredytu korzystałeś.
    W przypadku leasingu za całość (minu jakieś tam dyskonto).

    > Nonsens. Od szkody calkowitej jest AC.

    Co nie znaczy że AC pokryje całość kosztów leasingu.
    Jeśli np. masz te koszty określone na 115%, to z AC dostaniesz max. 100%.
    15 % (minus dyskonto) musisz dopłacić sam.

    > Leasingodawca
    > caly czas pozostaje wlascicielem. Stad wlasnie moze
    > wynikac wspomniana pierwotnie krytyka zawyzonej ceny.
    > To leasingodawca kupuje samochod, nie uzytkownik.

    Oczywiście.
    Użytkownik musi tylko zapłacić za usługę leasingu.
    Tyle ile podpisał w umowie.