  • Data: 2008-08-05 06:57:55
    Temat: Re: Używane auto w leasingu - pytania
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino wrote:

    > Od kogo?
    > Bo możesz być spokojny, że jak się interesowałem leasingiem, to
    > wcześniej wynegocjowałem wszystkie możliwe zniżki u dealera (spore)
    > dla siebie, nie sądzę żeby leasing wyrwał dodatkowe 15%.

    Te spore 18% to jest tyle, ile dealerzy dają standardowo, jak auta nie
    schodzą.
    A ja sądzę, że jak ktoś kupuje np 100 samochodów rocznie
    u danego dealera, to raczej dostanie coś więcej niż Twoje upusty,
    ale nie wykluczam, że większa część tej różnicy leży w hurtowym kredycie.
    Tutaj mamy auto używane, więc różnica będzie najprawdopodobniej tylko
    w cenie kredytu, ale każdy bierze co mu wygodnie.